cnote.blogg.se

Betting, Tips och Spel.

Speldag 41, Del 1

Kategori: Spel

Vaknar och ser att Bruins förstör natten för min del!
3 spel förlorade p.g.a de även min 25oddsare!
 
" Testar även Slanten på denna "min Favorit 5ling", 
Penguins Ö 2.5, Boston Ö 2.5, Ottawa Ö 2.5, Ducks Ö 3.5, Leafs Ö 3.5 @25.29" 
Boston ML + Ducks ML @2.28,
 Bruins Ö 2.5 + Ducks - Flyers Ö 5.5 @3.07 2/10
 
 
Alla 3 spel åker man p.g.a Boston.. Riktigt Synd, då jag trodde mer på de inatt!
aja, Går Några units + iallfall tack vare min chanstrippel igår,
Se inlägget nedan
 
 
 
 TIll dagen:
 
PSG - Bordeaux, 3-1 PSG, Speltips PSG ö 2.5, PSG -1.5 asian.
Psg kommer från ett Kryss borta mot guingamp i ligan & förlust i Cupen. Vanlgitvis efter sådana misstag brukar PSG slå emot, och visa vade de kan. Tror även de gör det idag mot ett Bordeuax som viserligen vann senast men som Dras med en del skador. Cabaye som PSG precis köpt in kör även idag och vi vet väl att han kommer visa sitt BÄSTA idag.
 
 
 
Spel:
PSG ö 2.5 mål @2.20 3/10
 
 
 
 Till "topplagen",
Ni som följt mig ett tag vet att jag på helgen brukar spela ett spel så kallat "topplagen" där jag väljer ut de felsta topplag som jag anser bara ska ta en vinst! Raka 1X2 på bet365 då får man en Bonus på en viss % vid  vinst & spel på marknad (1X2) i ligorna, LA liga, Premier League, Serie A & Bundesliga.
 
Denna omgång har jag 9 lag som jag anser BARA ska vinna egentligen, om Inte Bottenlagen Bevisar att de ännu en gång ska vinna över Storlagen!
Alla lag/matcher som spelas, spelas under denna omgång i helgen.
 
Dortmund, (fredag)
Bayern Munchen, (söndag)
Bayern Leverkusen, (lördag)
Arsenal, (Söndag)
Liverpool, (Söndag)
Barcelona, (lördag)
Atletico Madrid, (söndag)
Roma, (söndag)
Manchester United, (Lördag)
 
Vi får här ett Odds på @13.765. Men med vår 50% bonus så, kommer vi få en utdelning som om oddset vore @20.64!! 
 Spelet läggs in i spreadsheet som "Topplagen vs bottenlagen* kommer att Reposta detta inlägg under helgens gång så ni som inte ser det idag kanske kan gå med imorn på de matcher som e kvar.
 
  NHL CA 21:00!
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: