cnote.blogg.se

Betting, Tips och Spel.

I'm Back

Kategori: Spel

 
 
 
Sådär,
efter ca 1 & en halv månads uppehåll, då det varit OS & Semester för min del så ska vi ta oss tillbaka in i kampen mot Bolagen och NHLen.
Kommer nu under lördagen & Söndagen bara kolla igenom och analysera för att sedan komma in i det igen och börja spela igen. Har varit borta förlänge för att kötta på direkt.
Så det kan endast bli några tankar och nått tips från början.. Kommer sedan att göra ett NYTT Spreadsheet för att jag då ökar värdet per Unit, och efter uppehållet så vill ja ha en nystart och se hur vi klarar oss! Mer om de kommer!
 
 
Lördag och stryktipset spelas Givetvis, Hur går de för er i Tips SM?
 
 
 
För daglig uppdatering, tankar & Spel så följ mig på twitter
 
 
 
 
 
DAGENS STRYK!!
VISAS FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ BLOGGEN! ENDAST DENNA OMGÅNG
 
Har lagt upp Spelet på Liverattning.se som är en sida där man kan följa stryket med sina egna rader samt se utdelning osv. Jag brukar dock inte dela mina strykrader då ja vill va ensam med 13-rätt Givetvis ;) Men denna gång delar jag med mig!
 
 
Kör en 12rätts garanti med 2 st Metergarderingar.
Spelar R-system med 0-7-16, Med 2 st HEL metergardering.
144kr system blir det då!
 
 
Här kan ni följa dagens Stryk!
 
 
Matcher Rätt rad  Mitt system MG  
1. Everton - Cardiff        1          
2. Fulham - Newcastle        1   2      
3. Southampt - Norwich        1 X        
 
4. Stoke - West Ham        1   2      
5. Sunderl. - Crystal P        1   2      
6. Swansea - West Brom        1          
 
7. Bolton - Brighton          X 2      
8. Burnley - Leeds        1          
9. Huddersf. - Blackburn        1 X 2   X   
 
10. Ipswich - Wigan        1 X 2   X   
11. Millwall - Charlton        1          
12. Reading - Derby        1 X        
13. Sheff.W - Birmingh.        1   2      
 
Här Ser ni den vinnande Raden ( Min rad) ;) 
 
Hur spelar ni?
 
 
Kvällens NHL, inge spel endast tips.
 
Boston Bruins - Carolina Hurricanes, TIPS: 3-1 Bruins, U 5.5, @1.77
Finns inge värde i Boston överhuve taget.. @1.37 på ö 2.5 & ML 1.40 Nejtack!
 
Philadelphia Flyers - Pittsburgh Penguins, TIPS:  2-4 Penguins, Ö 5.5, Penguins ML,
 
 
Nattens NHL:
 
Montreal Canadiens - Ottawa Senators, 4-3 Montreal, TIPS ö 5.5
 
New York Islanders - Buffalo Sabres, 4-3 Islanders, Tips Ö 5.5
 
Tampa Bay Lightning - New Jersey Devils, 4-2 Tampa, tips ö 5.5
 
Minnesota Wild - Columbus Blue Jackets, 3-2 Wild (?) Speltips U 5.5
 
Nashville Predators - St.Louis Blues,  2-4 Blues, speltips Blues ö 2.5, Ö 5.5
 
Phoenix Coyotes - Calgary Flames, 3-1 Phoenix, Speltips Phoenix Ö 2.5, ML
 
Los Angeles Kings - Anaheim Ducks, 2-3 Ducks e ot, Speltips U 5.5, Test 2-2 resultat(?)
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: