cnote.blogg.se

Betting, Tips och Spel.

Dag 8, NHL

Kategori: Spel

Gårdagen gick väl någolunda bra.. Synd att Detroit ML som BARA ska sitta inte sitter,, Annars så satt trippeln jag la i slutet riktit bra då man hamnade på + för natten..
 
Under dagen har jag suttit och Liveat en hel del och gått ca 8 units + vilket jag är nöjd med.. av vinsten har jag lagt spel till NHL, SHL & en fotbollsmatch. Mer kommer!
 
Tycker det inte finns så mycket värde i nattens spel men lite saker har jag hittat och plockar ut!
 
Till nattens NHL:
 
New York Rangers - Phoenix Coyotes, 4-2 Rangers, Speltips Rangers ML.
Rangers har visat upp sig riktigt bra senaste tiden med 4 av 5 Vinster senaste 5.  Phoenix som efter 3 raka vinster torska senast mot Boston. Lundqvist startar och här får vi en Hemmaseger i mina ögon.
 
Phialdelphia Flyers - Los Angeles Kings, 3-2 Flyers, Speltips Flyers ML.
Emery startar för Flyers vilket oroar mig lite. KIngs första borta match på 5 matcher! Flyers spelar med 5 vinster bakom sig och jag tror de går för 6:e!
 
Boston Bruins - Montreal Canadiens, 4-2 Boston. Speltips Ö 5.5, Boston -1.5 Kan funka.
 Boston med 12 Vinster bakomsig.. Makalöst! De tar emot Montreal Canadiens som också varit vassa på slutet med 4 vinster av senaste 5. Men boston nu som är NHLs bästa lag Borde inte annat än ta sin 13:e vinst inatt.. Men.. När tar Bruins svit slut? 
 
Tampa Bay lightning - Ottawa Senators, 4-3 Tampa bay, Speltips Tampa ML, Ö 5.5.
Tampa bay efter 5 vinster irad blev de stoppade senast av Penguins, Dock med Stamkos tillbaka så ska väl inte Ottawa med 6 förluster bakom sig vara någon match! 
 
Dallas Stars - Winnipeg Jets, 4-3 Star E OT, Speltips Ö 5.5
 
Calgary Flames - San Jose Sharks, 2-3 Sharks, Speltips U 5.5
 
 
Hometeams 21 - Awayteams 15
TotalGoals: 36
Bolagenslinor: -1.5/+1.5 & Ö/U 33.5
Hometeams Intressant
 
 
 
 
Nattens NHL Spel:
 
1.  Flyers ML @1.88 3/10
2. Hometeams -1.5 @1.95 5/10  (bet365)
3. Ottawa - Tampa Ö 5.5 + Stars - Jets Ö 5.5 @3,40 3/10
4.
 
 Spel Övrigt från "livebettsvinsten"
 
1. Maccabi Tel Aviv - 1.5 @2.375 2/10 (bet365)
2. Brynäs - Färjestad, Oavgjort +  Växjo - Luleå, Oavgjort @14.06 1/10 (bet365)
3. Rangers ML, Boston FT & Tampa FT @5,46 3/10 (bet365)
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: